Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er nå 7 uker på vei og har allerede fått en liten kul på magen....Føler meg generellt oppblåst så kan jo være det som gjør det til også. I tillegg føles det som jeg har gått opp flere kilo allerede.. har tidligere sliti med spiseforstyrrelser så er litt nervøs for å få tilbakefall derfor spør jeg : Er det normal å føle seg slik?)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Hei det er helt normalt, om du blar nedover sidene her inne på 1.tri vil du se MANGE innlegg som ditt:) Om du sliter i forhold til det å gå opp i vekt anbefaler jeg deg og snakke med jordmor eller legen din om dette sånn at du får et mer naturlig forhold til det og vet hva du kan vente deg. Det er jo koslig med kul på magen da når man er gravid- Og det blir jo bare mer og mer koslig når man begynner å kjenne liv og spark der inne. Gled deg, du har masse å se frem til
Gjest elissa2 Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 hei:) jeg er også 7 uker på vei, og har også fått kul på magen:) fikk veldig tidlig mage med mine 2 andre barn også. så det er nok helt normalt:) magen skal en være stolt av:) synst gravide jenter er kjempefint jeg:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå