Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Vurderer å skifte til sportsvogndelen av min Emmaljunga duo edge i løpet av våren/sommeren - men babyen sitter vel ikke rett i vogna? Har et kostbart lammeskinn (Nøstebarn) som jeg ikke vil skjære hull til selen i. Hva har dere da i sportsvogna? Føler meg litt teit som ikke vet bedre, men det får heller være.....
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har samme vogn som deg. Å har nettopp bytte til sportsdelen. Mini er snart 7mnd, å fylte hele bagen i lengden, så da bytte vi. Vi har ett tykt ullteppe under mini akkurat nå. Bruker ikke de selen som er over skuldrene, bare de som kommer fra siden og den som er i mellom beina. Siden han bare trenger selen slik at han ikke glir ned i vognen. Syns de selene som er over skuldrene var lit dum, siden de begynner så langt opp. å at man ikke kan regulere dem nedover. men men det går nå. Uansett så har vi ett tykt ullteppe under mini, ett mindre og tynnere ullteppe rundt beina på han, og så dyne over der igjen. Å så trekket som fulgte med Mini er varm og god når han ligger å sover ute ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå