Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Vi skal ut og fly om noen uker, og tenkte at bagen til urban jungle vogna får vi sikkert ikke ha med inn på flyet selv om den ikke er så stor. Men kanskje vi får lov til å ha med oss en softbag? Er det noen som vet det? Da er det jo mye enklere inne på flyplassen også, da kan han ligge i den fremfor at vi må bære han hele tiden. Kanskje han får seg en god lur også ) Han er 4.5 mnd stor når vi skal fly, men en liten lettvekter. Hadde vært fint omnoen vet dette, for jeg må eventuelt skaffe meg en softbag, for det har vi ikke nemlig.....
pelleguri:) Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Vi reiste med fly da gutten vår var 8 uker. Jeg tok han i babybjørn på magen inne på flyplassen. Tenkte jeg fikk sitte med den inne på flyet også, men nei. Jeg fikk utdelt et belte som jeg skulle feste i mitt eget belte. Så babyen må du ha på fanget, ikke i softbag.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Men du kan kanskje bruke bagen hele tiden utenom inne på flyet. Det er jo plass til den i oppbevaringsrommet over der du sitter.
Ezmeralda Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Du kan ha med softbag, så lenge det er plass til den i hatte hylla. Hadde tenkt til å ha med det da vi fløy med vår på 4,5 mnd nå i påsken, men ble frarådet å ha med alt som er unødvendig av min venninne som er 3 barnsmor og flyvertinne. Endte med å kun ta med bæresele og stellebag til ham på flyet. Ingen håndbagasje til meg og pappaen. Var glad for det da vi kom oss avgårde... Greit at de er trøtte og sultne når de kommer på flyet. Lykke til
solia Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har flydd 6 ganger med mini (er 5 mnd). De to første gangene hadde jeg kun med bæresele, men de fire siste gangene hadde jeg med softbag inn i flyet og det var MYE mer behagelig. Mini lå i bagen på flyplassen og inne på flyet. Dersom det er ledig sete så fikk han ligge i softbagen i setet. SAS er strengere og mini måtte sitte på fanget, og softbagen ligge innerst på gulvet eller i hattehyllen. Anbefaler sterkt å ta med softbag. Det er gjerne inne på flyplassen det er stress og/eller mye venting og da er det enkelt å la barnet sove i bagen.
Mazza** Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Vi har også reist med softbag, det er helt genialt! Han lå i den hele flyturen over atlantern....og hjem igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå