enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 bare fordi det er påske, skal de kutte ut omtrent alt av de programmene som pleier og gå, og sende masse "dritt" istedet!!! jeg vil ha farmen, jakten på den 6 sansen, norske talenter, singing bee osv.... ikke bare en haug av dårlige filmer:(
lillebror er " forsinket" Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Hores ut som om du er avhengig........ Kanskje det er sundt med en pause fra tv?? Hva med og finne paa noe annet???? Hilsen en som lever fint uten tv titting :-)
Miss Misantrop Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Jeg liker tv underholdningen i påsken av de samme grunnene du misliker den. Så det er vel sånn at smaken er delt på området. Elsker lang underholdning som kommer i et program.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 lillebror er " forsinket" nei jeg er ikke avhengig, bare kjeder meg noe voldsomt ikveld, og da kom jeg på at det er søndag, da er det jo det og det på tv... men NEIDA, det var det ikke!!! men jeg overlever nok, var bare kjipt når jeg kjedet meg:)
*H* Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 jeg ville ha lost, 9av10 nordmenn og 6sans... klarer meg uten, men ja, det går bare dårlige filmer i stedet! irriterende... er det sex&the city i kveld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå