Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 noen som har en tannlege i Oslo å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Espen Opheim på Skøyen. Kjempeflink, hyggelig og ikke altfor stive priser. http://www.tannlegekontor.com/
NormaJean Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 jeg bruker grefsen tannlegene, kjempe greie der og bra prisnivå. tror de ble best i test hos aftenposten en tid tilbake......
snupi'08*Födeklar* Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Roy Samuelsson paa Bjerke! Kjempe flink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå