Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Har lyst til å gi min kjære samboer en barselgave når babyen er født, som en liten takk for at han holdt ut med meg. Men finner ikke på noe oppfinnsomt å gi han.. de vanlige tingene som baby/foreldrebøker og halskjede med innskrift er ikke aktuelt siden han allerede har slik. Noen som har andre forslag??
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Hva med boken "Verdens beste pappa" - hakkespettbok for fedre? Mannen min er hvertfall veeeldig gla i sin..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Godt forslag, men han har allerede fått den Andre ideer?
Joikaboll@ Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Bleiekake, en flott gave. Håper selv å få dette ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Samboeren min er veldig glad i god whiskey, så tenkte å kjøpe en god flaske han ikke har fra før... :-) Etter fødselen når han sitter hjemme alene ser jeg for meg at det kan være godt med et lite glass for å "roe systemet"... ;-)
Bebbiss Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Her hjemme sloss vi om en deilig diger morgenkåpe, så far skal endelig få sin egen luxusmorgenkåpe fra Royal Touch, en pose badesalt (han elsker å slappe av i badekar når han er sliten) og en flaske Red Label wisky. Da kan han ta seg en velfortjent og avslappende kosestund når han kommer hjem etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 hehe alle kjøper alkohol ja... og jeg er inget unntak. Men blir ikke akkuratt barselgave. Er ikke no fan av sånt. Gaven er jo jenta vår. Men kjøper en flaske cognac fordi han liker det . Som han får da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå