Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Noen andre som ikke vet hva de skal gjøre når permisjonstiden er over? Eller har alle jobb osv? Jeg ble akkurat ferdig med vgs jeg da, og anner ikke hva jeg skal gjøre=) Noen tips?
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Dersom du har overgangsstønad etter permisjonen ville eg ha satset på å ta nokre fag, for så å søke jobb. Evt. søke på deltidsjobb + studere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå