Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 jeg er det,og trenger råd og tips som kan hjelpe :-)
Sjefsmegga Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Jepp, sex funker...som regel...værst 2 dager før jeg får mensen.... Under mansen så er sjokolade (mørk) en fin fin og deilig "medisin" ;-)))
Eve Dallas Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Litt opp og ned. Noen ganger aldeles grusomt og andre ganger ingenting. Ta deg en tur på helsekosten, der har de nok noe som kan hjelpe!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 jeg blir så utrolig gretten se,vet det selv,men klarer lissom ikke å kjerpe meg ;-) stakkars familien min...
NyttNick Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Blir "rapegal" noen dager før og under mensen. Stakkars mine nærmeste ja. Men vet ikke helt hva jeg kan gjøre for at det ikke skal bli så ille.
Sjefsmegga Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 litt feilaktig: premestruelt syndrom...tror jeg..det var...i hvertfall humør svingninger i negativ forstand rundt tida man får mensen, gjerne dagene før og de første dagene under... Mange blir da mere gretten, hissig, stresset osv...
alvesol:) Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 jeg kan få psykiske plager pms . nervøs , paranois, irritert og forbanna for minste ting. Plagsomt, fordi det går utover de nærmeste. kan anbefale nattlysolje(kjøpt på helsekosten) et meget bra produkt . prøv selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå