Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks samboer har lovet meg å aldri kjøre med datteren vår på 2 år uten bilstol. I dag har han altså allikevel gjort det, og jeg er rasende og utrolig skuffet. Det var en kjøretur på ca. 7 minutter, men allikevel, det nytter ikke. Jeg sa til ham at jeg var utrolig skuffet over ham, og trodde han var mer ansvarlig. Han ble drittsur, og sa at jeg måtte prøve å være mer fornuftig, og hvis jeg skulle være sånn gadd han ikke å snakke mer med meg. Hva synes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har holdt tilbake ungen frå samvær, pga slikt. Her var det til og med ein periode BF trudde han kunne ta med ungen i bil uten å ha lappen....

Han også blei forbanna, og skulle aldri snakke med meg meir.... men han gjer no det i dag......

Der er ikkje fornuft i å ikkje sikre ungen i bilen. Skjer det noke, gjeld nemlig ikkje noka forsikring heller, etter det eg fekk forklart...... I allefall ikkje om du veit om at det skjer og likevel sender ungen...

Skrevet

Forstår deg kjempegodt! Har også sliti med BF og hans familie....de lever fortsatt litt etter den stilen...at på 70 tallet brukte ingen belte ...hallo ..! Litt mer trafikk nå..sukk!

Nå er sønnen blitt så stor at han heldigvis sier ifra litt selv...men det er kjempefrustrerende...men har jo ingen kontroll når man ikke er med...

Har dere ellers andre avtaler i orden? Tenkte om dere evt skal til mere mekling...kunne vert noe å ta opp der??

Skrevet

Ja, kanskje vi må til mer mekling. Da vi gikk fra hverandre gikk vi til mekling en stund, også med et ønske om å flytte sammen igjen. Men vi fikk tre timer så sa rådgiveren at hun skulle på lang ferie, så da trengte vi ikke å komme mer. Ble visst stress å plutselig få en annen rådgiver mente hun.... ? Det fungerte ihvertfall ikke med ingen rådgiver for å si det sånn.

Jeg ble veldig lei meg da jeg hørte at han hadde kjørt uten stol, når hun i tillegg er helt fra seg etter å ha vært hos han... Hun er helt ute av seg, og virker helt forvirra, og det ser ikke ut til å bli bedre heller. Ser hvor vanskelig det er for et lite barn når foreldre går fra hverandre. Hun er snart 3 år, og han har vanlig samvær. Hun sier at hun ikke vil til ham... Lurer på om det hadde blitt bedre om hun var der litt mer. Noen som har erfaring med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...