*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Er bare i uke 22.. sist mener jeg at jeg i allefall i uke 26 eller 28 før halsbrannen kom.... Må klare meg til tirsdag før jeg kan kjøpe noe..er for langt til apoteket...
Figa *Fødeklar* Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Huff, ja! Svir i halsen flere timer i strekk noen dager
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 hahhahahahahahaha,halsbrann, hva er det??? *kødda* jaaa, det har jeg... hatt siden uke 18 el noe... ingen ting av det jeg får på apoteket hjelper, og jeg har det fra jeg står opp om morgen til, hmm, til jeg står opp om morgen;) kan til og med våkne av halsbrann!! spiller ingen rolle hva jeg spiser eller ikke spiser:(
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Har hatt det fra dag 1. Tåler nesten ikke noe mat før jeg får skikkelig halsbrann. Desverre funker ikke noe av kjærringrådene og heller ikke de reseptfrie midlene man får kjøpt på apoteket. Jeg får faktisk resept på et legemiddel av min fastlege for eller hadde jeg ikke klart å spise noen ting. Kjipt, men nå er det heldigvis ikke SÅ lenge igjen til den lille kommer...
melke-q Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er på besøk fra 3. trimester og har bare en ting å si til dere jenter: LOVEHEARTS!!! Det er det ENESTE som virkelig funker. Så lenge jeg har en pakke lovehearts er alt ok. Har jeg ikke det, er det KRISE. Fikk Gaviscon på apoteket, og trodde det ville funke, for det ligna egentlig veldig på lovehearts i konsistensen, men det har virkelig INGEN effekt. Og smaker forjævelig. Kan også hjelpe med milkshake, iskrem og sjokolademelk... Hmmm bare sunne råd fra meg med andre ord Lykke til jenter!
2 fine små Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Aaja, kommer snikende paa meg ogsaa du, i uke 22 ja. Skal teste deg loveheartstipset, dersom jeg finner noe som ligner. Men ikke superalvorlig, merker det mest dersom jeg ikke faar i meg mat tidlig nok om morgenen eller dersom det gaar for mange timer mellom hver gang jeg spiser.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Ja, har skikkelig halsbrann, hatt det en stund nå. Er så ille at jeg kaster opp av det til tider, brenner og svir ikke noe morro! Er i uke 26 nå.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Jepp, hver kveld, rundt ca kl 22, slår aldri feil... Noen ganger er det så ille at det eneste som hjelper er og kaste opp. Men melk og brusetabletten Gravison hjelper for det meste da, for de som vil ha mine tips:)
allegodetingertre Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Yes, startet rundt uke 12. Hadde det aldri sist gang. For meg fungerer det med 4-5 mandler etter et måltid. Da er jeg helt fin etterpå. Gaviscon tyggetabletter fra apoteket gjorde det bare verre. Men, hold dere unna følgende: Sitrusfrukter (bortsett fra sitron) Melkeprodukter Sukker Fet mat Kaffe
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 melder meg inn i halsbrannklubben jeg også:(kommer snikende hver kveld,nå skal jeg prøve lovehaerts:)
mamma til 2... Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 hver eneste dag, takk.... hatt det siden 6 uker jeg.. Uten GAVISKON har jeg ikke noe liv:)
*lillebolla* Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Oj, har ltit halsbrann jeg også, men heldigvis ikke i nærheten av så ille som mange av dere andre sier ennå! Har hatt det i endel uker nå, men bare av og til, og ofte varer det ikke så lenge heller. For meg hjelper lovehearts og melk - drikker masse melk for tiden! Kjøpte også Link-tabletter på apoteket, men det smaker så dritt at jeg bare tar det når det er krise, og det har det bare vært en tre-fire ganger til nå. Forresten, er det noen sammenheng mellom kjønn på bebisen og halsbrann? Vi vet ikke kjønnet (vil ikke vite), men det er jo så utrolig morsomt å spekulere! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå