Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Har selv kontaktet alle hjelpe instanser.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Kan noen pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis svare meg
FuriLaks Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Men du, hvordan i alle dager skal man kunne svare deg på det utifra det du skriver?
Tommage♀♂ Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Ja selvsagt kan du det. Hvordan skal vi kunne svare deg på dette når du ikke gir noen opplysninger? Slår du eller mishandler du barnet på noe vis? I såfall kan du det.
.Ann. Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Det er umulig å svare på for noen her inne. Vi vet ingen ting om saken, og det er j opp til barnevernet å vurdere. Snakk med instansene du har kontakta, du. Kommer ikke så mye lurt utav å spørre på krangle ;-)
Sjefsmegga Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Hvis man skader barnet fysisk eller psykisk så kan man det ja, det skal riktignok ( desverre i mange tilfeller) alt for mye til for at foreldre minster samværsretten. Til tider står nesten foreldrenes rett høyere enn barnas kan det virke som.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Jeg slår ikke.Barna mine går i barnehage og skole. Jeg jobber. Alle mine nærmeste kaller meg snill, unntatt mannen min. Jeg kontaktet barnevernet i dag fordi jeg har et veldig veldig veldig vondt om dagen.Nå er jeg på gråten, men jeg holder igjen pga mine barn.Det mest dyrebare jeg har
Sjefsmegga Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Ingen fare for at du blir fratatt ungene, men mulig du kan få litt hjelp og avlastning hvis du har behov for det. Når folk selv kontakter barnevernet så gir de hjel og støtte, en og annen ekstremsak i media har det alltid vært, men det er en ørliten promille av alt som skjer.
husmusa Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 Tusen takk Ugla. Alle instansene jeg har kontaktet har vært utrolig behjelpelige.De har vært snille mot meg,men satt barna mine i første rekke-Heldigvis.Hvor dette ender hen vet jeg ikke.Men nå overlater jeg roret til fastlegen min. Jeg har fått Mye ut av å være her på krangle faktisk :0) HI
Solitude Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 Og hvorfor mener mannen din at du ikke er snill ? Du kontaktet barnevernet i dag fordi du har det vondt om dagen, var det for å få avlastning kansje i den vanskelige tiden eller veiledning ? Da viser du jo at du bryr deg såpass mye om barna at du selv tar kontakt med barnevernet fordi du føler behov for det og det er jo bra. Nå må du ikke knekke sammen helt kjære deg, ta imot hjelp og bli sterkere og få det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå