Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks samboer har lovet meg å aldri kjøre med datteren vår på 2 år uten bilstol. I dag har han altså allikevel gjort det, og jeg er rasende og utrolig skuffet. Det var en kjøretur på ca. 7 minutter, men allikevel, det nytter ikke. Jeg sa til ham at jeg var utrolig skuffet over ham, og trodde han var mer ansvarlig. Han ble drittsur, og sa at jeg måtte prøve å være mer fornuftig, og hvis jeg skulle være sånn gadd han ikke å snakke mer med meg. Hva synes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner reaksjonen din, mye kan skje på 7 minutter og det er faktisk livet til barnet deres det er snakk om.

Han burde ta seg selv i nakken der, man gambler ikke med livet til disse små fordi man er litt giddalaus!

Skrevet

hvor gammel er denne mannen?? "så gadd han ikke å snakke mer med meg" ???

Eg han så sikker i sin sak at han mener dette var rett så burde han jo ta opp debatten da.. ikke gjemme seg bak "neivel, da ekke vi venner mer"

..er forresten helt uakseptabelt hvis du vil vite hva jeg synes:o)

Skrevet

Det var fordi han ble hentet av en kamerat, gadd ikke å vente 15 minutter for at en som har bilstol i bilen kunne hente dem. Jeg har vanskelig med å sende henne dit hvis det er sånn det skal være.

Skrevet

Hadde bedt om å en alvorsprat med han jeg!

Si klart og tydelig ifra om at dette både er ulovlig og ikke akseptabelt!

Sier han at da vil han ikke snakke med deg,så er det jo bare å la være å levere ungen din til ham!Hvis han utsetter ungen for fare,og du ikke føler deg trygg på han,hadde jeg ikke latt ham ha barnet alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...