Gladjenta og bittelille spire Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Bare lurer jeg, det murret jo sånn hos deg i dag. Ingen TR her...
tuppa prøvd lenge Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 heihei! jo da...det murrer i både hue og ræva her...litt sur nå kan du si:S men jeg har ikke fått besøk av tanta enn da men hu kommer vel i natt eller i morra så jeg tror jeg ligger med bind i natt for sikkerhetskyld. skulle hu komme i natt og jeg ikke har bind så veit jeg om en som kommer til å bli en sur og gretten gubbe i morra;-) hvordan er det med deg da? har du fått noen murringer? eller noen graviditetsymptomer kanskje som har utviklet seg i løpet av dagen?:-)
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 Hihi, ja best å være på den sikre siden. Jeg ligger fortsatt her med feberen min. Det verker sånn i hele kroppen at hvis det hadde vært murringer så hadde jeg ikke kjent dem likevel. Du må huske på at mensmurringer like gjerne kan være et graviditetssymptom, så ikke ta sorgene på forskudd!! Jeg krysser fingre og tær for at tanta holder seg langt unna oss ;-)
tuppa prøvd lenge Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 uff...du har feber du ja:-( æsj...stakkar deg. det er jo drit fælt å ha feber! men jeg kan trøste deg litt da! jeg begynner å få drit vondt i halsen og er øm på halsen og er blitt stiv i nakken så det ser ut til at jeg begynner å bli syk også. det jeg mener er at da er du ikke alene med elendigheten å vi kan være syke sammen!:-)hehe! tusen takk for alle kryssa! krysser alt som kan krysses for deg også!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå