Nesly Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Gutten min på 14 mnd går ikke, kjenner jeg begynner å bli litt "utålmodig" nå Han reiser seg og går langs møbler, og går når vi holder han i hendene. Har tatt noen få skritt et par ganger (alene) men er skikkelig ustødig, og det er nok lenge til han går skikkelig enda. Regnes han som sen? Eller er det bare jeg som stresser unødvendig?
Marge Simpsons Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Han er ikke sen og du stresser unødvendig ^^. Man sier at barn går mellom 7-22måneder er mest normalt, og du ligger jo trygt innenfor!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Ta det helt med ro. Det kommer etterhvert. Min gutt er 15 mnd, han er et godt stykke unna ennå. Ikke slipper han seg fra bordet enda heller. Det at han har tatt et par skritt alene er jo å regne som om at han har tatt sine første skritt. Naboen sin gutt tok sine første skritt på bursdagn sin, men det tok mnd før han prøvde igjen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Helt normal... Knerten var 15 mnd da han begynte å gå.. Jeg synes og at han var "sen", i og med at Storebror gikk da han var 12mnd. Men alt før 18mnd regnes som normalt )) Han går før 17.mai vet du..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 En i barselgruppa vår var rundt den alderen når han begynte å gå.. Tror nok ikke du har noen grunn for å stresse =)
Piruett Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Mitt går ikke heller- og det blir nok en god stund til. Har begynt å reise seg litt selv da, og prøver å gå bak brio-vogna si, men enklest på knærne. Er ikke noe å stresse med dette! Det er om de blir 18 mnd, og ikke går det blir sett litt mere nøye på.
Maaaamy. Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Jenta vår begynte å gå når hun var 14 mnd. Hadde ikke tro på at hun ville slippe seg på lenge, men plutselig en dag var hun der... Datteren til en venninne av meg var 18 mnd før hun gikk. Det ene tante-barnet mitt slapp seg ikke før han var 17 mnd. Han kom seg frem der han ville, og hadde rett og slett ingen behov for å komme seg frem på noe annen måte. virket som han ikke gadd eller brydde seg en gang... hehe. Tror absolutt ikke du trenger stresse eller bekymre deg for noe nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå