Gå til innhold

Ja, så ble jeg innlagt på sykehuset...:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var veldig dårlig utpå kvelden i går, tiltakende hodepine, kvalme og lysskyhet. Sovnet et par timer på sofaen foran TV før vi til slutt gikk og la oss. Våknet i 2-tiden med verdens verste hodepine..det føltes som om hodet skulle eksplodere (har aldri hatt sånn hodepine før) og jeg var veldig kvalm. Fikk ikke sove hele natten og måtte ringe føden i morges da jeg fremdeles var veldig dårlig. Fikk beskjed om å komme rett inn for undersøkelse. Ble undersøkt av lege og hadde høyt BT og proteiner i urinen, vondt i hodet, synsforstyrrelser og veldig slapp. Fikk beskjed om at jeg måtte legges inn på sykehuset. I og med at jeg nå er 38+4 strippet legen meg og jeg håper virkelig at fødselen kommer i gang slik at alt dette går over..så utrolig kjipt når jeg har vært frisk som en fisk hele svangerskapet. Mer/nye prøver i morgen. Håper alt går bra.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, det hørtes ikke noe kjekt ut! Er det svangerskapsforgiftning, det da? Bra at du blir tatt godt vare på i hvert fall!

Skrevet

Det er jo muligens svangerskapsforgiftning, ja. Har mange tegn på det, men skal ta ekstra prøver i morgen. Heldigvis får jeg god oppfølging her på sykehuset, og det føles veldig trygt og godt å bli fulgt opp her, personalet er veldig omsorgsfulle og flinke. Men utrolig kjedelig å bli innlagt. 1000 Takk for omtanken;-)

Skrevet

Huffda. bra du ringte føden og ikke bare tenkte du fikk influensa eller noe.. men nå kommer det til gå bra. De passer godt på deg og baby så du er trygg nå! Men skjønner det er kjipt å oppleve. Lykke masse til og god bedring!

Skrevet

Hei.. huff.. føler med deg.. ikke noe gøy nei.. men hva lå blodtrykket på da?

Skrevet

Tusen hjertelig takk. Ja jeg lærte virkelig at det er bedre å ringe en gang for mye, spesielt når man har ansvaret foret ekstra liv i magen! Viktig å ta på alvor! klem fra sykesengen:-)

Skrevet

BT lå på 140/105 da jeg kom inn, hadde 2+ på protein. BT siden har ligget jevnt på 144/95 og 138/100.

Skrevet

Okei.. høres veldig ut som svangerskapsforgiftning på deg ja.. Jeg skal bare slappe av.. krysser fingrene for at det går ned.. kan ikke bli dårlig.. har ikke tid nå... har en super viktig prøve på tirsdag:) krysser fingrene for at det går bra dette ja.. er jo som sagt i bedre form nå.. :) Bra at du ligger på overvåking du nå.. åsså er det jo ikke lenge til du skal ha heller:):) klem:)

Skrevet

Håper du slipper unna, og at du får tatt den viktige prøven din. Jeg ligger egentlig og håper på at fødselen starter, lillegutt kan godt komme nå, da fødsel egentlig er eneste behandling for dette, som JM sa:-) Termin er jo snart. Tusen takk for klemmen, den hjalp:-) sender en i retur jeg;-)

Skrevet

Hei Linn-pinn. Jeg har selv termin om en uke og skal til jordmor i morgen for å sjekke blodtrykk og urin. Hadde høyt blodtrykk og eggehvite i urin forrige uke så hun ville følge litt nøye med. Det er ikke noe kjekt med sv.ska.forgiftning men heldigvis har de god kontroll på oppfølging av slikt. hun sa at om jeg får forgiftning når så vil de mest sannsynlig sette igang fødselen.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...