2 prinser i huset Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 På fredag er jeg endelig 13 + 0.... kan ikke tro at jeg allerede skal over på 2.tri....... Etter så mange år med prøving ser det faktisk ut til at jeg skal få lov til å få en liten gutt eller jente!!! WOW!!! Fortsatt god påske til alle sammen!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Gratulere så masse!!!!!!! Jeg er selv i uke 10+3 og gleder meg også til å passere uke 12. Og er glad for hver dag som går.. Gleder meg til å gå over i 2 trim. Fortsatt kjempegod påske til deg også
ChellBell - har født! Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Så gøy! Gratulere! Men, skulle du egentlig ikke vært på 2. tri allerede (Ved 11+6) ? Koselig å ha deg her assa... ikke det jeg mener
2 prinser i huset Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Jo, jeg så det når jeg hadde postet innlegget... skulle selvfølgelig stå 12+0... Ble visst litt for ivrig på ukene her... Så dere må holde ut noen dager til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå