Gå til innhold

Hva er d "øreste" du har gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener ting vi gjerne gjør i ammetåka, og noen gjør lenge etter de kan skylde på ammetåka.. Jeg f.eks gikk i butiken i går og handla to varer. Jeg betalte varene, tok vogna og gikk. Varene lå igjen i kassa... Oppdaga d da jeg kom hjem.

Eller d å glemme hvor man har parkert bilen, at man hadde med seg bil i d hele tatt, rydde kluter inn i kjøleskapet osv osv..

Jeg er fatisk mer ør enn "normal", derfor nicket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket ikke noe til ammetåka. Tror ikke det var fordi jeg ikke var i ammetåke, men fordi jeg er litt i tåka til vanlig. Glemme igjen varer og lignende er da hverdagskost. Det øreste jeg har gjort er å gå ifra håndveska mi på ikea. Jeg bare la den ifra meg i en seng jeg hadde prøvet. Heldigvis ga noen veska mi til en en ansatt og jeg ble ropt opp på høytaleren. En smule flaut, ja.

Skrevet

hehe:o) jeg stod faktisk på butikken og lurte på hvordan jeg kom dit!

Jeg måtte gå ut å se hvor jeg hadde parkert, får så å "se for meg" hvor jeg kom ifra!

...øetterpå når jeg hadde henta meg inn, så stod jeg i butikken igjen og lurte på HVORFOR jeg egentlig var der!

...ja, da var jeg på bærtur :oO

Skrevet

Jeg glemte igjen penger jeg hadde tatt ut i en kiosk den ene dagen, dagen etter glemte jeg igjen pengene jeg hadde tatt ut i minibanken i minibanken.. huff!!

Skrevet

Hadde jobbet en vakt sammen med EN kollega. Dagen etterpå spurte en annen hvem jeg jobbet sammen med dagen før, og jeg klarte bare ikke huske det. HALLO? Det var EN person liksom.. måtte sjekke vaktboken før jeg kom på det.. det var snakk om 12 timer siden jeg hadde sett vedkommende sist... pinlig!! Og litt "ørt" iallefall :)

Skrevet

Haha, ja alt d nevnte over har/kunne jeg gjort!! Huff, ikke greit å være i tåkeheimen!! Hihi.. Må også nevne at jeg ofte midt i en setning glemmer d jeg skulle si eller d vi i d hele tatt prata om, hallo??

Skrevet

Jeg har også gått fra varene i kassen,, sist for et par uker siden hehe, ganske sikker på at jeg ikke har lov til å kalle det ammetåke lenger heller :);)

Som du sikkert skjønner så er jeg ganske surrete fra før, så du kan jo bare tenke deg til hvordan jeg var i værste ammetåken *sukk*

De rareste steder man kan finne tv-kontrollen igjen for eks, hva med oppå kjøkkenskapet som man aldri kan huske å ha sett toppen av engang? eller bak smøret i kjøleskapet?.

Eller når jeg gikk i dusjen med ammebh`n på en morning, var jo så vandt til å ha den på døgnet rundt så glemte helt at den skulle av.

Det værste var at jeg lakk som en gris om nettene, så istedenfor å bruke ammeinnlegg klippet jeg en av bleiene til tulle i to og hadde den i bh`n isteden. Kan jo tenke deg hvordan det ble når det ble vått!

Surra litt i går også hehe, tok en pakke pølser ut av fryseren fordi jeg var litt små sulten, la den i microen og satte den på 10 min før jeg gikk å dibbet litt imens. 5 min etter går jeg å lager meg brødskiver, enser faktisk at microen slutter så jeg går å vrir på knappen igjen, spiser opp brødskivene mine å går å legger meg. Så i dag, rundt 12 tiden kom jeg plutselig på pølsene i microen ;)

Skrevet

En gang på videregående fikk jeg en telefon ev 1 av de 2 jentene jeg tilbrakte HVER dag med. Hun ringte for å fortelle at hun ikke kunne bli med på ekskursjon neste dag, og presenterte seg ved navn før hun fortalte det hun skulle, men jeg hørte nesten ikke etter for jeg stod bare og lurte på hvem i hel**** hun var. Lisa, hvem faen er Lisa?? Døøøøh...

Satte på en kjele med poteter for å lage potetsalat, og dra sambo og frøken Dings med meg på butikken for å handle inn til jul. Ja, var borte en stund da kan man si, og potetene var sorte da vi kom hjem. Kjelen har merker i bunnen enda, og dette er over 1 år siden.

Eller satte pumpen til koking og gikk på besøk til en venninne. Heldigvis var det andre folk hjemme som fikk redda huset. Pumpa var smeltet=/

Da jeg satt og ammet og lurte på hvor minsten var. (?) Er det mulig?

Litt småstresset satte jeg mini på gulvet så han kunne gå til de andre barna og leke. Tok han raskt opp igjen da han falt sammen som en sekk, og kom på at han bare var 1,5 mnd.

MEN JEG HAR SAGT DET FØR, OG JEG SIER DET IGJEN; SAMBO HAR DEN VERSTE TÅKEFLAUSEN EVER!

Da han kom i land på Sola flyplass og ikke fant bilen, meldte den stjålet og ergret seg over det i flere mnd, helt til politiet ringte 6 MÅNEDER etterpå og fortalte at bilen var funnet i god behold på flyplassen, nøyaktig der han parkerte den. Jada...

Skrevet

En gang jeg skulle lage middag etter jeg fikk mitt første barn, fikk jeg bevis på at jeg var helt borti tåka.....

Skulle ha 1 liter melk i middagen jeg laget, gikk i kjøleskapet og hentet ut en full, uåpnet kartong, hentet så litermålet inne i skapet og helte oppi for å måle opp.... :) Å jada... Det var ! liter i kartongen!

Å som min daverende samboer lo!!!!!!! :)

* skjemmes enda jeg *

Skrevet

Pengbok og mobil i kjøleskapet, majonesen og salamien i hylla, ketshup og sennep på badet, shampoo og balsam i kjøleskapet....

Ned I say more......

Skrevet

Vi mangler 7 t-skjeer...tipper det var jeg som kasta de i ammetåka...ellers så er ikke hukommelsen så god, men er i grunn ganske ør til vanlig og - kan ikke huske på alt det dumme jeg gjør =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...