Gå til innhold

Er jeg helt teit jeg eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som vi ha en helt ny vogn til førstemann? Det er liksom det eneste jeg har lyst på nytt ellers så kan jeg godt arve resten, men vogna vil jeg ha NY!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du være teit for det? Jeg kjøpte også ny vogn,noe jeg også har gjort denne gangen. Ikke fordi jeg ønsket meg så veldig en ny,men så på finn.no mange ganger at det ikke var noe særlig fine vogner (søskenvogner) til salgs i nærheten og derfor måtte jeg bare kjøpe en ny,selv om jeg føler at det er å sløste med pengene å kjøpe en ny igjen nå.

Skrevet

støtter denne jeg;) føler det helt likt:) vognen er jo det folk ser når du viser frem den lille:D

Skrevet

Jeg syntes folk skal få bruke pengene sine på akkurat det de vil!! Om det er ny bil, ny vogn, varmekabler i oppkjørslen osv osv. Jeg ønsker ikke å kjøpe så mye nytt. Tenker litt på miljøet og litt på at jeg ikke vil være med på kjøpe press karusellen. Hvis mine venner ser vognen før babyen har de med dette sparken som mine venner.

Skrevet

Jeg blir å bruke samme vogn som sist. nå passer faktisk fargen enda bedre enn sist. har blå vogn, å vi venter en gutt;)

Skrevet

din1.? Nei da er det teitere jeg som skal ha ny til 3.mann hehe..og ikke var tenkt å ha flere unger..6år siden sist jeg var gravid så har ikke vogn lengre..men nytt vil jeg ha :)

Nr 2 kan jo bruke vogna etter nr 1 da :)

Hade ny vogn til nr1 og nr 2 brukte samme vogn som nr 1 :)

Skrevet

Skjønner godt at du vil ha ny vogn!

Kjøpte selv ny vogn til min første. Denne gangen skal jeg bruke den samme, for nå har jeg jo ei vogn som er fin og godt holdt!

Lykke til med vogn kjøp!!

Skrevet

Skjønner deg kjempe godt!!

Første barnet, klart en vil ha ny vogn!!

Skrevet

Synes ikke det er teit i det hele tatt. Tenkte aldri på noe annet en ny vogn til førstemann jeg:)

Skrevet

Hei HI

Min mor er av den formening at det er mamma'en til jenta som skal kjøpe vogn... har aldri hørt om dette fra noen andre så tror det er noe hun har funnet opp i frustrasjon over at hennes egene foreldre ikke stillte opp den gangen jeg ble født :( .... men her blir det ny vogn som bestemor kjøper.

Klager absolutt ikke og er VELDIG forøyd med det :) men noen ganger tror jeg dette er viktigere for min mamma enn for meg ;) Hun er av den formening at en ny vogn til førsteman er veldig viktig... så om ikke annet så har du støtte fra noen i den forrige gennerasjonen ;) .. og man skal jo høre på de gamle og kloke :)

Skrevet

Har du tenkt å ha flere med tiden? :)

Jeg er helt med på tanken din,

og jeg vil ha det meste nytt, hvertfall ting som kan brukes flere ganger... men det er meg..

Vi har tatt imot mye arv etter far til babyen,

ting han brukte når han var liten,

og det syns jeg er helt ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...