anonymelillemeg!! Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 min beste vennine som har termin om ei uke!! vi har kontakt daglig, men nå har jeg ikke fått tak i henne siden mandag.. hun har hatt en god del problemer i svangerskapet.... huff... kjenner jeg synes det er litt ekkelt at vi ikke får kontakt med verken henne eller samboeren...
melkekua™ Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Prøv å få kontakt med hennes foreldre hvis du er veldig bekymret!
JADDAjada Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 hun har sikkert født...og er nok utslitt----får håpe sånn hadde jeg d...snakket ikke med "alle" på mange dager bare den nærmeste familien
hit og dit Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Om eg hadde blitt bekymra kjem an på kva problemene i svangerskapet var.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Jeg ville tenkt som så at hun enten er såpass borte i sin egen lille gravide tåkeverden eller har født og er i en egen babysky. Litt rart siden dere har daglig kontakt men det kan være mange gode forklaringer som ikke innebærer katastrofe. Kanskje dere har noen felles venner du kunne spurt om har sett henne, eller nr til familiemedlemmer av henne?
Sivalur Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Hvis hun har termin om en uke er det ikke usannsynlig at fødselen har startet da... kanskje de er på sykehuset i full gang med fødsel. De tar nok kontakt når det passer for dem.
SkravleFruen Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Jo, jeg hadde blitt beskymret. Ettersom dere tydligvis har bra kontakt så ser jeg ikke noe problemer med å ikke kunne ringe moren hennes, elle andre som muligens har kontakt med henne. Håper alt er bra da
høstbarn:) Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Hvis dere har daglig kontakt hadde jeg kanskje blitt litt bekymret ja.
anonymelillemeg!! Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2008 hun har nesten ingen nære av verken familie eller venner... så det er ikke noen jeg kan spørre egentlig.. og ingen som har sett henne rundt der de bor (vi har flyttet laaangt vekk)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 kanskje hun er på feri eog har glemt mobilen hjemme? eller ikke har batteri.... men hadde nok langt inni meg hvert litt bekymret, men tenkt at det sikkert ikke er noe farlig.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 ja, da hadde jeg blitt bekymra. finn ut hvem som bor ved siden av henne (søk på andressen på 1881) og ring dem? de har vel sett om det er "liv"hjemme, om bilen er der ol?? Jeg hadde ikke reagert om noen ringte meg og lurte på om jeg hadde sett naboen i det siste, evenuelt bedt meg gå bort å ringe på!
dione Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 Det er vel noen som sier at ingen nyheter er gode nyheter. Altså, var noe alvorlig galt hadde du sikkert hørt det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå