Gå til innhold

Ode til selfangerkjerringa, dib, facebook, msn og internett


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer fra jobb, så sliten og trøtt

da ligger det meldinger på dib så søtt

fra selfangerkjeringa i langt-vekk-istan

som har sendt noen godord iløpet av da´n

jeg er takknemmelig for internett og trådløs pc

som har gitt meg en venninne og godt er det

 

 

 

 

njaaaahhh, må kanskje jobbe LITT med det, men litt rørt ble du vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gode venner vokser ikke på trær

jeg hadde aldri trodd jeg skulle finne en HER

blant brødhuer, megger og dibidioter

fant jeg en som spilte på samme noter

vi dibbet og chattet og snart ble det klart

et vennskap var dannet og det i en fart

men overraskelsene stanset ikke der

det var ikke bare på nett vi var nær

det er rart at det virkelig går an

vi er jo begge fra Langtvekkistan!

 

nå er hverdagen blitt en mayaya-mani

både "forreal" og med teknologi

vi kommer til helga, den saken er grei

og fram til vi møtes så savner jeg deg

om det blir firtyr eller couscouskake

så lover jeg deg at jeg skal smake

ja, til og med skryte deg opp i sky

så jeg er sikret å bli invitert på ny

du har risotto og alltid no gøy

jeg har symaskin og syltetøy

det sier seg selv, det er ikke fritt:

sammen er vi rett og slett dynamitt!

 

 

Skrevet

WOW!

Så flinke dere er til å dikte!

Og så koooselig at dere har funnet hverandre her :-)

Skrevet

Jeg gleder meg til helga av mange grunner

og skal steke klart muffins og kakebunner

for da skal det feires at min sønn er et år

og sikkert litt over tilfeldighetene som rår

for hadde jeg ikke sjekket inn på dib.com

hadde jeg nok ikke om deg visst om

da hadde mitt liv ikke vært så rikt og flott

og turer til y.l. vært en saga blott

 

love you, babe

Skrevet

jepp :) Det er rart å tenke på at uten dib så hadde vi antageligvis fortsatt livene ufortrødent videre uten å ane at vi levde så godt som side ved side... tenk deg alt vi hadde gått glipp av da!

Skrevet

*tørker tårer av glede*

 

noen fortjener ei rispute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...