mayaya Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg kommer fra jobb, så sliten og trøtt da ligger det meldinger på dib så søtt fra selfangerkjeringa i langt-vekk-istan som har sendt noen godord iløpet av da´n jeg er takknemmelig for internett og trådløs pc som har gitt meg en venninne og godt er det njaaaahhh, må kanskje jobbe LITT med det, men litt rørt ble du vel?
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 gode venner vokser ikke på trær jeg hadde aldri trodd jeg skulle finne en HER blant brødhuer, megger og dibidioter fant jeg en som spilte på samme noter vi dibbet og chattet og snart ble det klart et vennskap var dannet og det i en fart men overraskelsene stanset ikke der det var ikke bare på nett vi var nær det er rart at det virkelig går an vi er jo begge fra Langtvekkistan! nå er hverdagen blitt en mayaya-mani både "forreal" og med teknologi vi kommer til helga, den saken er grei og fram til vi møtes så savner jeg deg om det blir firtyr eller couscouskake så lover jeg deg at jeg skal smake ja, til og med skryte deg opp i sky så jeg er sikret å bli invitert på ny du har risotto og alltid no gøy jeg har symaskin og syltetøy det sier seg selv, det er ikke fritt: sammen er vi rett og slett dynamitt!
Ducchini Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 WOW! Så flinke dere er til å dikte! Og så koooselig at dere har funnet hverandre her :-)
mayaya Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Jeg gleder meg til helga av mange grunner og skal steke klart muffins og kakebunner for da skal det feires at min sønn er et år og sikkert litt over tilfeldighetene som rår for hadde jeg ikke sjekket inn på dib.com hadde jeg nok ikke om deg visst om da hadde mitt liv ikke vært så rikt og flott og turer til y.l. vært en saga blott love you, babe
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 jepp Det er rart å tenke på at uten dib så hadde vi antageligvis fortsatt livene ufortrødent videre uten å ane at vi levde så godt som side ved side... tenk deg alt vi hadde gått glipp av da!
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 *tørker tårer av glede* noen fortjener ei rispute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå