Promp Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Testet positivt i sted, så nå kan jeg jume over her! Så gøy! Hurra!! Så om 9 mnd blir jeg 2 barns mor!
Lova Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Så gøy!Gratulerer så mye!Har self. lagt merke til nicket ditt litt rundt omkring;) Lykke til med svangerskapet og velkommen inn hit.
Promp Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 Jeg må si jeg er litt flau over det nicket. Det ble laget etter at jeg hadde forsøkt ørten andre nick som alle var tatt... Og så klart var ikke promp tatt...
Lova Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Det er jo et utrolig dumt ord, og helt meningsløst å ha som nick(hvis du da ikke, som meg, er plaget med endel luft i magen om dagen), og det er derfor det er så morsomt.Skulle likt å hatt det selv;).You go girl!!!!
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 gratulerer så masse;) regnet termin? stilig nick ja:D lett å huske liksom.. hehe
Promp Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 He he takk for støtten, da kan jeg jo beholde nicket mitt litt til? Jeg har regnet ut termin til å være i slutten av november, men jeg tror selv at det blir heller i begynnelsen av desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå