Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 men i dag møtte jeg faktisk en storfamilie fra Sri Lanka på ski der jeg trassig løp på beina - og det ga meg nesten skyldfølelse. Men etter påsketuren er over for året er ikke ski i lavlandet det aller minste fristende lenger - på fjellet, ja, men ikke her. Er jeg dermed mindre norsk enn jeg tror?
Jodasåneidaså Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Landsforræder! (Jeg vil ikke på ski i det hele tatt, men jeg må, og det om mindre enn tre dager.)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Oj, jeg trodde du allerede hadde vært? Om du klarer, anlegg mørkere hud og gjerne skiburka, da blir alle bare supervelvillige og positive, er min erfaring etter lang tid i flerkulturelle skispor. Enhver nordmann blir en gladtass om det ser ut som du forsøker å bli norskest mulig fra et fremmedkulturelt utgangspunkt.
Jodasåneidaså Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Det er visst en post-påsketur, fikk jeg til slutt med meg, og med andre ord var jeg akkurat for seint ute til å få meg skibukse som faktisk passer. Kunne imidlertid velge mellom størrelsene "12 år" og "partytelt", og jmf skiburka skjønner jeg jo nå at jeg burde gått for det siste. Noen som vil deale litt melanotan?
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Du får ete gulrøtter. Forøvrig kan det sikkert funke bare med slør i stedet for Ullvang-lue.
.Ann. Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Haha.. Jeg blei en gang utdanka av danske skoleelever, på både bortover og nedover ski.. Skoleturen fra helvete. og jeg har ikke blitt bedre siden. Mangler nok den biten av folkesjela.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå