Gå til innhold

Blinkepupper og hull i ryggen - den definitive oppdatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barbie-mysteriene er løst, via konsultasjon med opprinnelig eier som er i landet på påskeferie, så Siklerotte og tallrekka, dere som hadde alle mulige Barbier - her er evangeliet etter Barbie:

1. Barbie med hull i ryggen hadde vinger, ja, slik dere sa.

2. Barbie med blinkepupper har alltid hatt blinkepupper, men helt i tråd med de andre innlegga her i dag hadde hun visstnok lange hår/tråder opp av puppene som blinka (lystråder, hva de nå heter), og som den opprinnelige eier - akkurat som Yppert - ikke helt likte, så de ble stussa ned til overkant av puppa.

Samme Barbie hadde jo også en snodig blomst i navlen, og denne viser det seg at opprinnelig kunne vris fra side til side for å få puppeblinkinga til å endre farge. Dette virker ikke lenger, men jeg skal se hva litt rå vold kan få til - enten brekker blomsten, eller puppa blir multicolour.

Her ender dagens preken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ennå godt eier kom på påskeferie - det har plaget meg sterkt.

Mulig det er feberen som tar overhånd her - men leser jeg dette riktig? ;

Barbie hadde blinkepupper. Utifra disse puppene (fra brystvorten som ikke er der, eller?) hang lange lystråder? Litt ala de alle bruker når de er på disco og knuser i munnen? Bare litt tynnere? Eller litt lignende sånn greie man får kjøpt på teknisk museum? (man kunne hvert fall kjøpe for sånn 10-12 år siden. OG for å skifte farge på disse lange trådene (hang de ned eller gikk de rett frem? Så skrudde man på blomsten?

Det høres jo litt for villt ut. For en vulgær utgave av Barbara Millicent...!

Skrevet

Skikkelig go-go, ja, men et er altså noen formildende trekk: trådene (sånne stive, ganske tynne tråder - disco-referansen din er helt lost på meg) kom heldigvis ike ut av puppa eller vortene, men ut av en perma-top i hvit hardplast som dekker området fra over blomsternavlen og til over puppa, så lyset kommer altså i overkant av toppen. Trådene var visst i utgangspunktet noe lengre, men som den praktiske eier fant ut var det da umulig å kle på dama, så hun stussa dem ned til et par mm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...