sekke Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 blir jeg gravid i april??evt kjønn??? 031278 gutt 020877... kan du se om jeg har noen barn fra før og hva hobbyen min er?? takk for at du tok deg tid??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Får opp inne mai i alledall.Med en gutt. Får opp ei jente her,men on hun er deres fra før er jeg usikker.
sekke Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 har jente fra før ja... takk for svar. jeg har alltid hatt på følelsen at jeg ville få to jenter... men kanskje får jeg tre barn. to jenter og en gutt. tror kanskje du spådde meg innen juni en gang. ei spådame her inne spådde meg gravid først i 2009.. jeg satser på at du har rett. klarer du å se andre ting om mennesker også. eller trenger du konkrete ja el nei spm???
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Ser ikke så mye enda..holder på og utvikle mitt syn for og si det slik.Men ja og nei spm er lette.Kan prøve meg på deg hvis du vil det.
sekke Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 skal jeg stille deg ja og nei spm eller hvordan skal vi gjøre det hvis jeg skal bli spådd. forresten kan du se om min sykmeldte sjef kommer tilbake på jobb i år???
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Får opp at sjefen kommer tilbake mulig rett sommeren,men kommer til å bli borte igjen.
sekke Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2008 du kunne se jeg ble gravid innen mai. men er jeg gravid nå?? skal teste om 5 dager se.kan du se om noen flere på jobbenmin blir gravid i år. er ei som er det allerede. vi er nemlig flere som prøver. kunne vært artig å se hva du fikk opp. artig dette........
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Får opp at du ikke er det nå.Får opp at dere blir en 3stykker med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå