pandabjørn Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 og jeg er ikke den som legger ut tråder at jeg får både ditt og datt, men nå tenkte jeg at jeg skulle skryte litt av min mamma.. som noen av dere vet så skal jeg gifte meg i juni, og i februar var jeg og mamma og min forlover å så på brudekjole, bestemte meg for at jeg ville kjøpe den første kjolen jeg prøvde, så prøvde jeg korsett, armebånd, kjede,underskjørt + at jeg tok med meg strømper, truse, strømpebånd, øredobber, diadem, og slør alt dette fikk jeg i underkant av 12.000,- og det flotte var at min kjære mamma betalte alt sammen hadde jo regnet med at jeg skulle betale litt selv også, men så synes hun det er så gøy å kjøpe alt sammen til meg så jeg bare takket og bukket + at vi får bryllupet til rundt 48.000,- av mine foreldre
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 WOW! Det må jo føles som en stor lettelse for dere. Vi fikk en del penger av foreldrene mine også. Det er jammen ikke alle som er så heldige å ha foreldre som har mulighet til å hjelpe til økonomisk. Det er dyrt å gifte seg. Altfor dyrt, - selv om man ikke skal ha noe overdådig bryllup. Vi hadde et enkelt og greit et, men men det kom vel på nærmere 50 000 likevel. Kriminelt.... Mange som ikke har råd til å gifte seg, og det er trist... Lykke til videre med planlegging og shopping. )
pandabjørn Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 jeg regner jo med at jeg bare skal gifte meg en gang og det er sikkert derfor mamma har vært så gavmild
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Jeg fikk også alt sånt brudestæsj av mamma (kjole, slør, sko, smykker, undertøy) når vi "bare" skulle ut å titte på kjole. Kom på 20 tusen!!! Gjett om jeg var happy I tillegg betalte mamma og pappa hele bryllupet + at mamma dekte alle bordene, laget alle dekorasjonene selv og lagde 2 flotte bryllupskaker og pyntet kirken!! Og når vi skulle ha barnedåp sydde hun dåpskjole av den gamle brudekjolen sin, lagde maten til 40 gjester, bakte flere kaker og dekorerte alle bordene med hjemmelagde lys og bordkort og blomsteroppsatser. Hun betalte også for all maten og det meste av pynten. Høres ut som mamma er stinn av gryn, men det er hun ikke altså. Men hun er superflink til å få pengene til å strekke til og finner alltid rimelig løsninger!! Hun er uten tvil VERDENS BESTE MAMMA !!!!!
høstbarn:) Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Jøsses, så bra at du virkelig setter pris på det også. Snille og gavmilde foreldre du har. Mamma og pappa spytta i litt til også, men ikke summer i nærheten av det du får. Svigers spytta i de og, så det ble helt gjennomførbart for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå