Gå til innhold

noen som kan hjelpe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

altså.. er gravid i uke 29=)

og siden lørdag har det presset så enormt nedover i skrittet.. kjennes nesten ut som at noen prøver å trykke seg ut (ikke fult så galt, men for å beskrive følelsen)

 

er det ikke fryktelig tidlig med nedpress? eller er det noe annet det kan være??

har bekkenløsningsplager, men ikke hatt denne type følelse tidligere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodet fester seg sikkert!

Skrevet

så det kan være det? hmm... har så lite peiling, men er ikke det også tidlig?

Skrevet

Er du bekymret så tar du kontakt med føden.

 

 

Skrevet

er ikke egentlig bekymret, mer nyskjerrig.. har jo ikke noen rier,blod eller andre skumligheter..

Skrevet

Ja, det kan være det! Begge mine la seg godt ned med hodet i uke 28, de var ikke ordentlig festet da, men som sagt la seg til rette :o)

hadde veldig nedpress i 2-3 uker da de la seg ned med hodet.

Samme nedpress hadde jeg da magen sank rundt uke 33 med begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...