balsam Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 altså.. er gravid i uke 29=) og siden lørdag har det presset så enormt nedover i skrittet.. kjennes nesten ut som at noen prøver å trykke seg ut (ikke fult så galt, men for å beskrive følelsen) er det ikke fryktelig tidlig med nedpress? eller er det noe annet det kan være?? har bekkenløsningsplager, men ikke hatt denne type følelse tidligere...
balsam Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 så det kan være det? hmm... har så lite peiling, men er ikke det også tidlig?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Er du bekymret så tar du kontakt med føden.
balsam Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 er ikke egentlig bekymret, mer nyskjerrig.. har jo ikke noen rier,blod eller andre skumligheter..
Blue Lady Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Ja, det kan være det! Begge mine la seg godt ned med hodet i uke 28, de var ikke ordentlig festet da, men som sagt la seg til rette ) hadde veldig nedpress i 2-3 uker da de la seg ned med hodet. Samme nedpress hadde jeg da magen sank rundt uke 33 med begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå