Gå til innhold

Dette med bart..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fjernere dere det? Barbere det eller bruker hårfjerningskrem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barbere. Det blir ikke verre av det, bare en myte.

Skrevet

Hvis du barberer bort så kommer det jo bare mer og blir hartd og veldig mandig? Gjør det profosjonelt du med laser eller noe.

Skrevet

Nei, har gjort det i ti år, siden jeg komm i puberteten, og det har ikke blitt mer.

Skrevet

Du får jo kjøpt voks-strips beregnet akkurat på det på apoteket, eller vita osv... Gjør ikke så veldig vondt egentlig. Litt. Men når du har gjort det engang så er det liksom greit. Fjerner absolutt alt så det blir helt glatt og holder seg sånn i ca en måned. Så gjør du det igjen. Etterhvert trenger du bare gjøre det skjeldnere og skjeldnere.

Trust me, i know. Har skikkelig bart om jeg ikke gjør det. Ser helt villt ut i sollys foreksempel. Så jeg river det av selv. Koster 50 kroner for en haug med strips. Varer kjempelenge.

Ta et glass vin først om du syns det høres vondt ut å gjøre det selv.

Lykke til:)

Skrevet

Det husker jeg ikke.... Er hos familien min nå i påsken.. Men de heter noe med Aloe Vera.. det er bare å spørre på Vita:)

Skrevet

jeg har ikke dette problemet, men hadde jeg hatt det, så ville jeg kjørt på med voksing...jeg ville aldri barbert meg i trynet

Skrevet

Ja. Riktig tenkt Pingu. Barbering i trynet er altså for menn, med mindre du også vil ha sjeggstubber.

Skrevet

jaggu....jeg har sett nok av eldre damer med skjeggstubber, og det er langt ifra vakkert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...