Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Hvordan fjernere dere det? Barbere det eller bruker hårfjerningskrem?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Barbere. Det blir ikke verre av det, bare en myte.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Hvis du barberer bort så kommer det jo bare mer og blir hartd og veldig mandig? Gjør det profosjonelt du med laser eller noe.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Nei, har gjort det i ti år, siden jeg komm i puberteten, og det har ikke blitt mer.
Kókuszdió Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Du får jo kjøpt voks-strips beregnet akkurat på det på apoteket, eller vita osv... Gjør ikke så veldig vondt egentlig. Litt. Men når du har gjort det engang så er det liksom greit. Fjerner absolutt alt så det blir helt glatt og holder seg sånn i ca en måned. Så gjør du det igjen. Etterhvert trenger du bare gjøre det skjeldnere og skjeldnere. Trust me, i know. Har skikkelig bart om jeg ikke gjør det. Ser helt villt ut i sollys foreksempel. Så jeg river det av selv. Koster 50 kroner for en haug med strips. Varer kjempelenge. Ta et glass vin først om du syns det høres vondt ut å gjøre det selv. Lykke til:)
Kókuszdió Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Det husker jeg ikke.... Er hos familien min nå i påsken.. Men de heter noe med Aloe Vera.. det er bare å spørre på Vita:)
pingu...... Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 jeg har ikke dette problemet, men hadde jeg hatt det, så ville jeg kjørt på med voksing...jeg ville aldri barbert meg i trynet
Kókuszdió Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Ja. Riktig tenkt Pingu. Barbering i trynet er altså for menn, med mindre du også vil ha sjeggstubber.
pingu...... Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 jaggu....jeg har sett nok av eldre damer med skjeggstubber, og det er langt ifra vakkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå