Gå til innhold

endelig er påska over... ekte klageinnlegg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette har vært en dritt påske.... eller.. har hatt godt vær å sett mye til familien...men... alltid det store men`et...

uken før påske tok jeg bort hund min.. hun har vært min eneste trofaste venn gjennom 14 år...

mandag i påskeuka fikk jeg vite at min farmor har kreft..

å for å toppe det hele fortalte sambo meg , mens vi var på påskeferie sammen med 20 stk i familien min at han er dritt lei meg, han vil ikke bli gammel sammen med meg og han vil aldri gifte seg med meg.. Men i tillegg sier han at han er glad i meg og elsker meg i samme setning....MEN han vil være kjærest med meg inntil vidre... hvordan tar man noe slikt? Er forøvrig høygravid med barn nr 2.. merkelig at ikke barnet kom ut da...

Har tenkt på dette dag og natt... er mere sliten etter påske enn jeg var før...skulle egentli tro at man skulle slappe av i påska...

Jeg har alltid, fra den første gangen jeg traff han, sett på han som min store kjærlighet.. selvom vi har kranglet av og til, og vi ikke er like enig i alt her i livet... elsker han høyere enn meg selv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makan! Tenk å si noe sånt?

Har han overhodet ingen respekt for deg?

Mitt råd; forlat han før han rekker å dumpe deg!

Fytti grisen! Hadde sambo sagt noe sånt til meg, hadde det vært rett ut! Høygravid eller ikke.

Skjønner at det ikke er lett, men han har jo tydeligvis store problemer og ingen respekt for deg!

Skrevet

Den fyren hadde blitt sendt hjem fra påskeferien med beskjed om å pakke tingene sine og komme seg til h......... Makan!!! For en idiot!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...