Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Vanish er altfor sterkt, noe annet jeg kan bruke på klærne?
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Den beste av dem alle, SOLA! I morgen når sola titter frem, henger du alt tøyet med flekker på VÅTT ut i sola, og vips, på en time er det borte. (iallefall alt som stammer fra barnemat og slikt)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Det er barnematen jeg vil ha bort, ja... Hun er mester i å kline mat utover alt, denne lille babyen her. (Jada, hun har på smekke) Da er det ut i sola i morra.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Hepp:) Håper det funker like bra for dere som oss:) (begynte nesten å GRINE når hun søla Hipp pastadrit på splitter nytt, HVITT Obaibi tøy i sommer, og bestemor hang det ut for meg... *lykkelig*)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Det er Hipp pastadritt som er synderen her også, hahaha. Er verdt å prøve i alle fall,men det er jo mulig fargene i plaggene blir bleket også.
Mamma til tre søte Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Fukt tøyet, bruk flytende vaskemiddel direkte på flekken, la det ligge en stund og vask så normalt. Bruk vaskemiddel tilpasset tøyet (farget, hvitt, ull, osv.)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Funker det på flekker som er noen dager gamle også?
Gjest irismor Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Klin flekken inn med zalo. La det ligge en stund og vask i vaskemaskinen som vanlig. Funker på de fleste flekker gamle som nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå