Nurse80 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 For et år siden kunne jeg bare dusje en gang i uka, og måtte ligge i senga nesten hele dagen, Allikevel var jeg knall-dårlig. Måtte ha to stoler til hvile på vei til do. Da er det virkelig deilig å klare å dra på aketur med ungene igjen, uten å føle seg dårlig. Mitt neste mål og håp no er å klare å gå i 17.mai-tog med ungene i år. Når livet blir hardt, så lærer man seg virkelig å glede seg over små ting! Takk til min supre mann som holder ut, og for glade barn som støtter meg mer enn man egentlig kan vente:-)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Flott at du tydeligvis er mye bedre:) Kos deg med livet....det er verdifult:)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Å, så flott! Nå vet jeg ikke mer enn du skriver her om historien din, men det høres ut som du har hatt (og forsåvidt har) ei tøff tid. Må være godt å merke fremgangen slik du gjør nå :-) Lykke til på 17. mai, du kommer nok i mål skal du se. Utrolig hva som ordner seg med skikkelig innsats og en støttende familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå