Gå til innhold

høh?liberopakken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hentet liberopakken..var ikke så mye i min nei som det vises på reklamen på siden her..jeg fikk ikke vaskeservietter,leketing,eller noen natusanprodukter,,,har dere fått det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått hentelappen en gang jeg enda det er blir sagt at den er sendt meg 2 ganger, sa fra at jeg ikke hadde fått den første gangen så de sendte en ny en. Men den har heller ikke kommet og det er 3 uker siden jeg sa fra. Den første ble sendt den 15 februar

Skrevet

merkelig...fikk den for lenge lenge siden jeg..men må innrømme at jeg ble litt skuffet..hehe..særlig når jeg ser på siden her hvor mye annet som skal være i pakken

Skrevet

Skjønenr det da. Bl også skuffet over den apotekpakka jeg, den var det også ganske lite i. Jeg kommer nok til å kontakte libero over helga for å høre hvorfor jeg ikke har fått hentelappen, og har de sendt til meg så kommer jeg til å klage på posten for det er jo deres ansvar at jeg skal få posten.

Skrevet

ja..apotekpakken ja..hehe..kunne godt tenkt meg prøver på litt forskjellig..er jo kjempefint av vi får ting gratis,helt supert..men kanskje noen prøver på små sinksalver,stelleting og sånne artige søte små tuber..hihi..

Skrevet

fikk lapp her om dagen henta den på mandag.

Fikk:

bleipakke med 2 str.

Natusan såpe eller no

Rangle

Ammeinnlegg

truseinnlegg

toalettmappe

bok

tørkeservietter

hmm sikkert mer men kommer ikke på i farten:)

Skrevet

Nå er det jo bilde av innholdet i begge pakkene fra libero, du får bare en om gangen. Neste kommer senere. Har fått med meg at innholdet varierer litt. Jeg fikk rangleleke i min, men ikke våtservietter eller libero vaskesaker.

Skrevet

Når kommer egentlig hentelappen? Jeg meldte meg på for lenge siden, men har ikke fått noen hentelapp - bare tre uker til termin nå...

Skrevet

så rart..fikk bare bleier av det du skrev nå..åsså en ball..vet det er to pakker..men ser på innholdet i dem begge på reklamen og fikk ikke det som er avbildet..kanksje de har plukka det ut..hehehehe..ikke så farlig..bare stusset over forskjellen

Skrevet

niffi&aprilbaby! *HØYGRAVID!*, jeg har heller ikke fått den enda jeg meldte meg inn for lenge siden. Jeg har også purret på den 2 ganger som du ser lengere opp på siden her. Har mistet troen på at jeg får noe fra de.

Skrevet

signerer på her jeg også...... meldte meg på for leeeenge siden, nå ligger jeg fødeklar ganske snart, har fått mail om at pakken en på vei, men ingen pakke her nei!!!

nå har vi kommet så langt at vi har handlet inn det meste selv!

driter i di prøveproduktene nå.

Skrevet

hmm..rart..var med det i min.Hentet den for vel 2 mnd siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...