Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Stakkars hehe. Han sier jo ingenting heller..Bare sitter der og blomstrer i evigheter..Så blir han lei og bjeffer en gang, og da kommer vi på at hunden ennå står ute.. Han skal være glad jeg ikke tar han med når jeg går til butikken, for da blir han stående der stakkars.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Unnskyld meg, men tar dere aldri hunden med ut på en ordentlig tur eller?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Joda, vi går tur med han morgen og kveld, men innimellom setter vi han fast ute i bånd. Noen ganger må han faktisk tisse mer enn morgen og kveld. Vi går ikke tur med han hver gang han må på do.
Eve Dallas Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Takk og lov at jeg ikke er den eneste som presterer sånt!!!!!!! Min hund sitter som oftest i boden og blomstrer, men gud så panikk jeg får av og til. tenker: shit har han stukket av?! Han gjør jo da ikke det, men angsten er der alikevel. Og til deg du kjære som ikke tror at man går på tur med hundene våre; noen ganger må de faktisk gjøre sitt fornødende utenom turen....
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Hihi joda jeg vet det, men dette er 2 gangen jeg leser at HI har glemt hunden sin så da må man jo få lov til å spørre...
Eve Dallas Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 jaja, jeg er bare glad for at jeg ikke er den eneste som durer i vei og glemmer hele hunden der han sitter! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå