Gå til innhold

F**n i h*lvete, j*vla møkkamennesker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så dritt lei av mennesker som avlyser avtaler 30 min før man skal møtes/venter besøk! Dette er tredje gangen på fem dager at jeg har fått meldinger/telefoner når jeg er på vei ut døra eller et kvarter etter at folk skulle ha vært her! Helt greit at planer forandres og ting skjer, men man kan da for faen si fra litt før så jeg også får litt ut av dagen!!!

Helevete heller, nå har jeg takket nei til to cafèbesøk og ymse skogsturer i helgen fordi jeg har hatt planer med mennesker ("venninner") som bare gir blanke faen!

FAEN FAEN FAEN!!! Eier ikke folk respekt for andres tid? Tror de at siden jeg er gravid har jeg ikke noe imot å sitte hjemme alene fra morgen til kveld? Jævla møkkamennesker!!!!! Faen ta påsken!!! Skal bli hælvetes digg å komme seg på jobb igjen, for der kommer folk (som oftest) når de skal!

Faen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får heretter lavær å avtale tid å sted med dem, antyder de at de vil treffe deg så får de gi slå på tråden når det nærmer seg og se om du har andre planer.

Jeg har en "venninde" som tror at alle skal sitte klar når hun endelig vil gjøre noe sammen med andre enn mannen sin, og avlyser gjerne i aller siste liten og da sitter en der. Nå gir jeg bare beskjed om at okay, du får sende en sms eller ringe når det passer så får vi se....

Jævli kjedelig detta der!

Skrevet

enig med hun over her... ikke lag planer med de, når de ikke kan holde det! du som sitter igjen med skjegget i postkassa!

Skrevet

Jaja, heldigvis er det JÆVLI mye moro å se på TV for tiden da.. Hipp hurra for påsken..

HI

Skrevet

Jeg hadde dette problemet med ei venninne, og var så barnslig at jeg gjorde det samme tilbake et par ganger på rad. Avlyste når jeg visste ho stod å ventet. Dette førte til at ho blei sur, da sa jeg det som det var og hvorfor jeg hadde gjort det, det kunne ho ikke forstå at jeg mente... nå har jeg sett henne 1 gang siden i fjor sommer. Det får bare være tenker jeg, jeg gidder ikke enveis-vennskap! Nå har jeg i allefall fått vist å sagt hva jeg mener!

Skrevet

Sånn skal det låte, jenter!

Øye for øye og tann for tann.Smake sin egen medisin, osv.

Hvordan skal de ellers lære, disse hååååpløse venninne?

Skrevet

har ei venninne som er sann jeg å... spesielt har hun en tendens til og si, skal du noe imorgen? nei. oki, da kan jeg jo ringe deg, kanskje jeg kan stikke bortom... (da har hun ikke lovet/avtalt noe) og jeg sitter kanskje her med et håp om at hun skal komme.. så hører jeg ikke noe i det hele tatt... sann har hun blitt etter at jeg tok opp det forrige problemet, (samme som du sliter med) at jeg alltid fikk en meld el noe 5 min før, orker ikke likevel jeg, er så sliten! osv.. jeg tok det opp, sa at enten så kunne hu slutte og avtalt ting. eller gi beskjed litt før, får jeg var lei av og si nei til andre ting fordi hun skulle komme og aldri kom!! kontaktet er så som så idag. men samme det... jeg vil heller ha få venner, enn falske venner!!

Skrevet

kjerringer. Ikke stol på kjerringene rundt omkring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...