Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Lurer på dette, om kor masse mat han inni magen trenger? om jeg eter siste måltidet i 3 tida på dagen, kan de gjere slik att han ikkje får nok mat??? also er de ikkje bra i det heile tatt? og vist jeg eter i 6 tiden, å ikke meir mat etter de? de skal vell ikke ha noe å si?? takk for svar:)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 den lille tar til seg den næringen den trenger,men hvorfor ikke spise etter kl 3?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Så lenge du spiser noe så går det nok bra, det er ikke alletider vi har like lyst på mat eller spiser like mye. Dette vil du merke på deg selv om du ikke spiser mer, den lille i magen tar nok til seg de h*n trenger, og din egen kropp går på underskudd om du ikke spiser mer.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 HI her:) takk for svar begge 2:) nei det er ingen spesiell grunn til å ikke ete etter klokken 3. er bare då eter jeg middag, å de er noen dager der jeg ikke har matlyst etter middagen.. mn ete myyykje frukt då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå