Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Han er 2 uker. Er det vanlig? Skifter på han hver gang han får mat. Altså hver 3 time. Men han har alltid bæsj i bleia. Redd han blir sår når han har det der for lenge.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 hehe ja Ulrik hadde 8-10 bæsjebelier frem til han var 5 uker )
melkekua™ Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Helt vanlig ja! Nå er lillemann 7 uker og nå har det roet seg, men når det kommer bæsj så kommer det en stor ladning. Han bæsjer nå en stor ladning annenhver dag, noen ganger 1 hver dag.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 smører dere hver gang? Har glemt hva jeg gjorde med førstemann,he,he
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Å, det der husker jeg godt. Det virker som at de har en automatikk på at så snart noe kommer inn så må noe annet ut ;-) Mini her bæsjet hver eneste gang han spiste de første ukene. Du kan trøste deg med at det går seg til etter hvert! Bare gi det noen uker. Det er kanskje derfor nyfødt-bleiene er billigere enn de for større barn ... i solidaritet med foreldrene som får fast plass ved stellebordet :-) Du får se sånn på det at mye tiss og avføring er et tegn på at han får i seg mat, og det er jo flott :-))
litakine og Theodor Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 for det første ville jeg skiftet oftere hvis du er redd for at han skal bli sår, vi måtte skifte i ett sett de første ukene... det roer seg etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå