Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 bagen på vogna og ikke understellet? Ser det er så mange annonser på finn.no der de kun selger bagen. Dette trenger jeg forklaring på. HJELP!!! Hihi
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Det kan jeg tenke meg er fordi de vil bruke understellet videre til sportstrekket eller sportsdelen av vogna.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 jau, men koffe ikkje ta vare på baggen og selga alt sammen som ein heilhet når ein ikkje lenger bruke vogna?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 det er jo ikke så praktisk å kjøpe bare bag og måtte finne understell et annet sted for de som skal kjøpe heller
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Kunne i grunnen tenkt meg å kjøpe kun en bag jeg, så babyen har å sove i, har ikke tenkt å kjøpe dypvogn, med førstemann ble den omtrent ikke brukt. -kun bagen som ble brukt til å sove i. Denne gang kommer jeg til å bruke bæresjal istedenfor vogn, også bruke sportsvogna til storebror når ungen blir stor nok til å sitte i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå