Icerus Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Etter at det ikke klaffet denne pp kar vi bestemt oss for å ta en litt lengre pause enn først planlagt. I og med at det blir mye annet som skjer fremover og, så er ikke første pri å få en liten en oppi alt. Vi har bestemt oss for å å vente til juli med å prøve igjen.. Da kan vi også reise på ferie med familien.. Noe som er planlagt en stund nå.. Og ettersom det ikke klaffet nå hadde vi ikke kunnet til planlagt tid dersom vi ikke venter. Så lykke til til dere alle sammen. Skal komme sterkt tilbake i juli mnd. Har litt tid til å bli kjent med kroppen min da Så har jeg større mulighet til å treffe når vi først kommer tilbake igjen.
kei80 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Vil bare ønske deg lykke til med ditt! Du har vært hjelpsom og hyggelig her inne! Kose dere og lykke til videre! klem
Icerus Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 Takk for det kei27:) Lykke til med prøvingen. Håper at du er komt deg inn på 1 eller 2 trimester når jeg er tilbake XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Hei icerus:-) Lykke til med alt fremover, og lykke til med babylaging når dere kommer til det igjen!!!!!!!!! Klem fra M-79
*anki * Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Heisan Icerus! Vil ønske deg lykke til fremover og tvi tvi når dere prøver igjen. Greit å få kroppen i balanse. Min også skurer endel etter to aborter. Vi tar en pause selv frem mot sommeren. Vi tar ting som de kommer. Orker ikke stresse. Uansett - ha en flott vår og plei kjærligheten og hverandre. Kanskje vi "chattes" her inne igjen til sommeren... Klem fra mej!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå