Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 gleder meg bare til jeg kommer hjem igjen til min leilighet nå for sitter å hiver etter puste her og har så mange tanker ,er kaos oppi topplokket :/
Slalotte Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Dakar Hjelper å tenke på noe annet, jeg står frivillig til å slå av en prat Men det ordner seg sikkert, må ikke ta sorgene på forskudd, dere må bare prøve å få det til men kan jeg spørre om hva som har skjedd? Hvis det ikke er for personlig?
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 lang historie egentlig :/ men gjelder sambo .. han vil ikke ta ordentlig ansvar, stikker av til hjembyen sin oftere og oftere nå (selv om det er 70!!! mil unna) , økonomien går i dundras og han vil ikke søke dagpenger eller annen hjelp økonomisk så alt sitter på mine skuldre! han er 5 år eldre enn meg men gurimalla han er umoden !! har hatt en del innlegg (klager) her inne og mange mener at jeg bør gå fra han men så er det bare å gjennomføre dette praktisk da!! blir 2.gang han forsvinner ut ifra mitt og største sitt liv men jeg går å har det mer vondt nå psykisk enn da jeg var alene nesten.. bekymrer meg for mye! vi venter nr 2 nå og har termin om 6 !! uker .. ja, jeg er dum og naiv som gav han sjangsene pluss at jeg ble gravid med nr 2 (selv om jg brukte prev.) Det går mye opp og ned med han men føler at følelsene mine er rett og slett bare borte!! Vi sitter i en 90 kvm leilighet som koster 4000 i mnd men han fikk nå såpass lite penger i sykepenger at vi ikke hadde råd til å betale husleien eller strømmen! Håper jeg får svar på nav trygd om jeg får forlenget yrkesretta attføring frem til rehab.søknaden min er behandlet for det er eneste økonomiske inntekten vi har nå .. Sambo vil jo ikke komme seg på nav for å søke dagpenger (han mistet jobben mens han gikk sykemeldt!!) .. I tillegg til at han tar alt på siste sekundet.. ja, er mye mer jeg kunne ha skrevet her da ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå