Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 kan det brukes fra 2 mnd? og kan det settes fremover fra 9 kg?
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Nope, det er fra 9 kg eller noe tror jeg Og ja, det kan settes fremover også.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Vi begynte foresten å bruke setet når tuppa var 8.5 mnd, men syntes faktisk at til og med det var litt for tidlig.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Ja, men de fleste må jo bytte fra babysetet før barnet fyller et år, man er jo null år selvom man er 10 mnd for eks
~sjiraff~ Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Er det ikke fra 0 kg da? At det kan brukes fra nyfødt sånn egentlig? Det kan hvertfall iZi Kid setet som er likt bortsett fra at det er kun bakovervendt. Men jeg ville ikke ha brukt det til en nyfødt.. Vi begynte med iZi Kid setet da snuppa var 6 mnd, og det var mer enn tidlig nok, men da var babysetet for lite.. Så tror to mnd er litt vel tidlig..
snartmammapåny Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Vi kjøpte det setet til mini nå. Han er nå 11mnd. Ville nok ikke tatt det i bruk så veldig mye før nå. Veldig godt sete da, sitter som støpt i bilen, virker sikkert og behaglig å sitte i for mini.
urigeller Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 To ting slår meg: 1. Det er utrolig hvor påståelige folk er her inne! BeSafe Izi Combi er faktisk fra 0-18 kg!!! Ikke fra 9 kg som noen påstår her... 2. Hvis man lurer på ting angående vogner, bilseter og andre ting - hvorfor søker man da ikke informasjon hos produsenten?! De fleste aktører har da en nettside med info om produktene sine... Jeg gikk inn på www.hts.no og fant fram til info om bilstolen. Dette står om den: "Godkjent brukstid bakovervendt: 0-18 Kg Godkjent brukstid fremovervendt: 9-18 Kg Godkjent: ECE 4403"
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Vi har det til minsten, og jeg vil si det er alt for bratt i ryggen for en som er så liten. Vi satte vel han i det rundt 6 mnd. Men det er et supert sete.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Det er kanskje fra 0 kg, men man kan da ikke bruke det setet til en nyfødt?? Det er jo helt rakt i ryggen :-S Når vi kjøpte setet på babyshop sa selgeren at hun kanskje syntes tuppa så litt liten ut til å bytte til detet setet (8.5 mnd) men vi måtte bare fordi hun hadde vokst ut av det andre..
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 Jeg tenkte bare at det hadde vært fint å sluppet å kjøpe nytt sete da han var 1 år..men virker som jeg må det da..
~sjiraff~ Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 Sorry jeg så på feil sete.. Er fra 0 kg, men som sagt jeg ville ikke ha anbefalt det.. Det er veldig bratt i ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå