Promp Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 hei, jeg er 8 dager over IKM, og begynner å få migreneanfall nå. Kan jeg ta en graviditetstest nå på kvelden for å se om jeg er preggers? Hvis jeg er det kan jeg jo ikke ta migrenemedisin... Takknemlig for svar!!!
trollmamma Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Varierer jo fra person til person. Men eg har iallefall testa positivt på ikkje morgenurin når eg har komme så langt. Men om den blir negativ så er du jo ikkje sikker uansett.
tuppa prøvd lenge Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 så lenge du har gått så lenge over så burden slå ut uansett om du har morgenurin eller ikke:-) ta en test du!
Promp Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Hei og takk for svar. Forrige gang jeg var gravid tok jeg test langt ut på formiddagen, og den viste positiv selv om det da ikke ble morgenurin... Nå får jeg vel bare vente til jeg må tisse igjen...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 ÅÅÅÅÅÅÅ spennende! Lykke til, og: oppdater:-)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Testa positiv med nr 1 hos legen, nr 2 midt på natta hjemme og nr 3 om kvelden hjemme.. Er man gravid, så er man gravid... hehehe... iallefall når d har gått en del dager over IKM. *fingers crossed* Hva ble d ?????
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 PS. Har forresten oxo migrene, heldigvis ikke så ofte, men.. Jeg klarer å styre unna migrenemedisinen på følgende måte; med EN gang (øyeblikkelig!!) jeg kjenner symptomene så hiver jeg i meg 2 panodilZapp og 2 ibux og går og legger meg. Sover da en-to timer, og er fin når jeg våkner (men d virker dessverre ikke for alle)
trollmamma Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Åååååååååååååh, gratulerer så masse ) Kjenner du det på kroppen også eller? *nyskjerrig*
tuppa prøvd lenge Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 gratulerer så mye!:-)lykke til videre i svangerskapet!
Promp Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har hatt en viss følelse i kroppen lenge, men testet negativt 1 dag før IKM, så var jo så klart litt usikker nå. Men merket at jeg fikk ømme og litt større pupper plutselig og buksene mine var litt trange, så da var jeg ganske forberedt på positiv test. Men dette var jo supergode nyheter da! GØy gøy! Men hodet verker fortsatt da!!! Men det er det verdt! Masse lykke til til alle andre også!!! Nå får vi bare håpe den sitter!!!
Cillepille Skrevet 23. mars 2008 #15 Skrevet 23. mars 2008 Ååå masse grattis!! Jeg sliter litt med migrene i begynnelsen av svangerskap så hos meg så er det pga hormonene, men etterhvert så slipper jeg migrene i mange mnd, deilig!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 24. mars 2008 #16 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så mye:) Lykke til med spiren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå