Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 svarte hår rundt brystvortene, noen andre som har denne GRUSOMME skavanken? jeg spyr av meg selv. Ellers ganske fornøyd med kropp og vekt og form, men dette er bare for ille.
Jodasåneidaså Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Du vet det, at pinsetten er oppfunnet? Bare et tips, lizm.
KaMa Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Uffda, både til skavanken og glemt anonymknapp. Aner ikke hva man kan gjøre med sånt. Laser? Tom Waits ruler dah. :-)
Wiih Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 det er faktisk helt normalt.. Alle har hår der, noen mer og/eller mørkere enn andre. Det heter "å bli voksen"
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 YÆÆÆÆÆÆÆK:-) FYYYYY FAAAAAAAAEN SÅ KVALMT!!!!!! PS. husk "anonymknappen" senere!!! Dette var desidert århundrets dårligste sjekketrick:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå