lenej :o) Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 seriøst! idag, så klarte mini å klatre ut av tripp trappen.. hva gjør lene da? jo, ringer til ho, å spør etter løse seler.. ikke bare ett par har ho, nei - tre!! så, eg får sela til mini! jeij!! det er så bra å ha sånne venninner som kan hjelpe meg, både emd seler, og råd og tips ang. mini. et pluss er jo at ho er sånn pedagog i tillegg, og leder i bhg her. eg lærer mye jo!!! ahh.. kunne det vært bedre??
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Så bra :-) Ang seler så har min minste (14 mnd) akkurat begynt å klatre utav også, og vi fjernet bare hele bøylen :-)
1881 Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Leste såvidt debatten din om jobb og økonomi, men visst venninnen din er pedagog, kan ikke hun fikse deg en ekstravikar jobb i bhg der hun jobber også kan du evnt ta fagbrev som barne og ungdomsarbeider via nki eller noe slikt? Det må da kunne være en mulighet!
lenej :o) Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 fjernet bøylen.? å, da har du nok en som er litt flinkere å klatre enn mini. han deiser i gulvet hele tiden, og har ikke så mye kontroll på lemmene sine, så tør ikke la han sitte alene. skikkelig hønemor her ja
lenej :o) Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 jada, mye takket være henne så jobbet jeg der ett år før mini kom, og har en flott og herlig jobb som venter meg der... når eg en gang får meg barnehageplass til mini... ja, så blir jeg første-vikar igjen
lenej :o) Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 nettbasert studie barne og ungdomsarb. koster 15 000kr, + skolebøker. eg hold på å spare... men først skal eg ha nye briller. sku bare hatt no å jobba med sånn.. ja .. no ... hmm...
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Ja, han her er en klatremus de lux ;-) Eldstemann hadde bøyle til han var 1,5 år, men han klatret aldri sånn småen... Er jo lurt med sele hvis han detter i gulvet.
lenej :o) Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2008 ja, mini går i gulvet.. no er han blå i panna, for han gikk på hodet ned fra fotkrakken igår.. den ungen altså.. han elsker å klatre, men skjønner ikke helt konsekvensen av å falle. selv om han har falt en del ganger. han ser ikke ut til å lære.. men han har no lært.. endelig .. at når han skal ned, så skal han ned med "rumpa først" (ikke hodet...) en dag klatra han opp i stolen, opp stolryggen, å rev ned lysestakene som hang på veggen over der... livsfarlig! da er det best å stroppe han fast
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Ja det må være deilig, sånn sett er det dritt å være første i gjengen som får barn hehe MEN så har jeg et hav av utstyrsbutikker i nærheten også da hihi.. Når det komemr til nettbaserte studier, du vet at du kan ta det på avbetaling? 500-1000 kr i mnd
1881 Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Du kan også få barnelege evnt helsesøster til og søke om prioritert bhg plass til Mini dersom du ønsker det! Ville gjort det ganske raskt om jeg var deg, du har godt av og komme deg ut i jobb og det har Mini også! Tjener opp pensjonsrettigheter gjør du også i samme slengen! Men hvorfor får du ikke dagpenger eller søkte om det siden det ikke finnes jobb til deg der dere bor? Det hadde i alle fall jeg gjort dersom jeg ønsket og komme meg i jobb! Du kan også søke om støtte hos kommunen til og ta nettbassert studie om de mangler fagfolk innen barne og ungdomsarbeid!
mpmamman Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Minin min er 14 mnd og vi har tatt av bøylen da han sitter like godt uten:) så slipper vi at han må klatre over for og komme ned. men er jo stor forskjell på barn da,og han sitter i ro til han er ferdig
lenej :o) Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. mars 2008 minien her er livsfarlig når det gjelder klatringen... men! ka eg sku si.. dagpenga. ja, eg får ikke dagpenga. eg må jo ha opptjent sånn dagpenge-grunnlag, og det har eg ikke. så eg får ikke dagpenga. jah.. eg liker som sagt ikke sånne avbetalinger, da skal eg heller spare.. :)om eg spare no helt til høsten, så har eg det kansje i boks til da.
surrehodet:) Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 Hei. Jeg så her at du sparer til nettstudie for å ta barne-og ungdomsarbeider, jeg tok det studiet for 3 år siden, betalte ingenting, tok det på voksenopplæring her jeg bor på kveldstid. Altså en kveld annen hver uke, resten var nettbasert. De holder forsatt på med det, vet jeg, men det er ikke sikkert at det finnes slikt tilbud der du bor. Har du undersøkt det? Jeg bor forresten i nord trøndlag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå