Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Noen som vet hva det koster hvis mannen min vil være med en natt på hotellet i forbindelse med fødsel(SUS)?
Frk. Molly Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Var ei som skrev at det kostet rundt 280,- for halvpensjon, og 500,- og noe for fullpensjon....
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 har du fått rom da? jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne glemme det siden de ikke prioriterte fødende.. så jeg fikk ikke plass siden de heller bruker rommene til viktigere pasienter:S
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 280 betalte vi sist, det var i november 2006, så har kanskje steget litt. Da var frokost inkludert. De vil jo ha flest mulig på hotellet å minst mulig på barselavdelingen slik jeg har forstått det, så lenge alt er bra me mor å barn og det er ledige rom, så får du ligge på hotellet=) Anbefales!! Vi gleder oss til å ligge der igjen...viss jeg havner på barselavdelingen vil jeg heller reise hjem, orker ikke være der alene å måtte dele rom me folk jeg ikke kjenner. Vil kunne slappe av sammen med mannen å den nyfødte:D
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Til Anonym 19:40: Man kan ikke bestille rom på hotellet på forhånd. Man vet jo ikke når man skal føde. Dessuten er det nok heller sånn at det er størst trengsel på barselavdelingen på sykehuset. Det er barselhotellet som er "barselavdelingen" for de som har hatt en normal fødsel. Til HI Prisen på barselhotellet februar 2007 var for far 285 pr døgn med frokost. Full pensjon kostet 522. Men det er ikke alltid det er ledige dobbeltrom. Jeg kan anbefale hotellet på det varmeste.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 ...om jeg har fått rom?? (til anonym 19.40) Selvsagt ikke, jeg har jo ikke født. Men de ønsker at de fleste barselkvinner skal på hotellet hvis alt er bra og normalt. Og hvis det blir hotellet så lurte jeg da altså på prisen for far, det kan settes inn ekstra seng. Takk til dere som svarte på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå