Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på en tyråd at du hadde holdt på med rockering i to år. Hvor hørte du om rockeringen fra? Bestilte du fra Sports Hoop? Jeg har nemlig aldri hørt om det og ble litt nyskjerrig. Har sett bilder fra da dere var i Syden bare en liten stund etter at Natalie var født. Jeg var helt sjokket over den kroppen du hadde og syntes det nesten stred mot naturen å se så bra ut etter å ha fått barn... Var litt misunnelig på deg skal jeg innrømme, jeg som ikke engang hadde fått barn.. Hvordan ser magen din ut i dag da? Skikkelig definerte magemuskler eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe FOR en hyggelig tråd :) :)

Jeg kom tilfeldigvis over den på nettet (ikke sportshoop men samme konseptet) på internett når jeg lettet etter yoga og treningsdvd`er.

Hadde en vanlig rockering som jeg syntes var kjempe morsom å bruke så da tok jeg sjansen på å bestille..

Har fortsatt ikke veldig definerte magemuskler, mend et er vel mest fordi jeg helst ikke vil ha noen sixpack, heller bare en flat men kvinnelig mage :)

Det jeg har merket det mest på er at jeg har fått et definert liv, før var jeg rett som en strek og hadde liten bollemage..

Jeg er en skikkelig latsabb, så trening må være MORRO, derfor passet rockeringen meg perfekt :) Klarer liksom ikke ta 30 situps alle mulige veier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...