Lillegull2008&2010 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Tenkte jeg skulle begynne å lage bordkort til dåpen. Men.. jeg fant ut at jeg var ekstremt lite kreativ.. Noen andre som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre ut av det. Kreative og mindre kreative ideer mottas med takk Hva med pynting av bord, hva har dere tenkt?
Lilletrille med to jenter Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Som bordkort kjøpte jeg smokker som jeg lakkerte i sølv, med rosa sløyfebånd på hvor navnene stod. Ble veldig fint:) Bordet ble pyntet med hvit duk. rosa løper, oppsatser i rosa, hvit og grønt og kulelys i rosa med noe dill rundt.
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Hadde veldig enkle bordkort. Se bloggen min: http://www.prinsessemari.blogspot.com/ Der er det også et bilde fra bordpynten i frøknas 1 års dag...
Lillegull2008&2010 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 smokker hørtes kjempe stilig ut, men det blir nok litt for dyrt for oss. ska ha 25 stykker bare på middag. takk for nettside, det var jammen noe til og med jeg kan få til. stilig med barnets monogam Andre?
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Ja, nå var ikke monogrammet til min egen frøken. Vi hadde de rosa med bilde på... monogrammet var til min niese... det er litt for fancy for meg, jeg liker det litt mer barnslig!
Mersa og gutta <3 Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 vi bestilte fra eurofoto.no ble kjempe fint Kan se bilder av bordet her: http://lillesahl.piczo.com/?g=33976924&cr=4
Lillegull2008&2010 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2008 jeg vil nok også ha det litt barsnlig, så det blir ikke monogam på meg heller. men det var stilig. kanskje mer bryllup stilig
## lille blomst ## Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 www.daapssiden.no mange fine tips der
Lillegull2008&2010 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2008 Ah, takk Mersa! Det var et nydelig bord, og fine bordkort. Vi skal ha samme servietter bare med håndavtrykk de gjorde seg enda bedre med hvitserviett under, så kan man jo heller bruke den og ta med den andre servietten hjem tenkte jeg ikke på Jeg skal lage bordkort selv tenkte jeg, for å spare litt penger men det blir vell noe lignende, med bilde av prinsen min og navn
Mersa og gutta <3 Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Synes Sessa sine bordkort med bilde på var veldig fine jeg, så ikke alt for komplisert ut å lage heller :-) Lykke til! Er litt stas å gjøre til bordet!
Lillegull2008&2010 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2008 oi, nå fikk jeg en ide som det blåe bordkortet i papp på daapssiden.no bare istedet for det hjertet, minimere et håndavtrykk av gutten min å lime på.. det tror jeg blir veldig bra. Også står det i stil med serviettene vi skal kjøpe som også har håndavtrykk på det må jeg tenke på ja Takk for mange flotte tips
Mersa og gutta <3 Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 Et håndtrykktips til! Jeg lagde takkekort med håndtrykket på blå papp, tok sånne 3d puter og limte den blå pappen på kortet (i en annen blåtone også i papp) Ble veldig stilig. Hadde jeg gjort det igjen ville jeg nok tatt en litt mer kontrastfarge på pappaen med håndavtrykket på....
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 http://skullestadstengelsrud.net/gallery/displayimage.php?album=50&pos=14 dette er fra en dåp vi var i i vinter. bordet er pynta med hvit duk, med tynn gjennomsiktig "løper" over på midten i lys lilla. så er det bordkort i lilla-toner. klippet ut som gyngehester med rosa sløyfe på halen. også var det te-lys oppi små glasskrukker pynta med lilla silkepapir og perler. kjempelekkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå