kristy Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Skulle bare ta en grav.test for å kunne nyte vinen til lammesteika med god samvittighet påskeaften. Hadde ingen forhåpninger om noe som helst, ingen spesielle symptomer...så kom der jammen meg 2 streker!!!! Ble helt skjelven i bena og måtte ringe til samboer som var på jobb.... Nå sitter jeg her og lurer på om det var sant, tror jeg må ta en test til, det går liksom ikke helt opp for meg. Men det gjør det nok når kvalmen setter inn..... Håper alt går bra og det kommer en flott, "liten" adventsgave til familien i år :-)
Dotten Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Oj for en flott overraskelse Gratulerer så mye og lykke til!!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så masse. Vi får håpe på mange "førjuls- gaver" her. :-)
kristy Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 Tok en test til i kveld for å vere sikker, og den var positiv den også! Så da er det vel sant da :-) Takk for gratulasjoner! Og lykke til til dere alle sammen! Håper dere følger etter alle som en!!!!
Tobarnsmamma!!! Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer masse. Kristy! Når er terminen,da? Går selv om venter på mensen, er litt på overtid. Men tar ikke noe for gitt, og venter noen dager med å teste.
Nilla43 Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye :-) Og tobarnsmamma neste år? Krysser fingrene for at det endelig har slått til denne måneden. Måtte TR holde seg laaaaaangt unna:) Klem
Tobarnsmamma!!! Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Takk for det, Octobaby med sept.frø - hyggelig at du kikker innom! Alt bra med deg?
kristy Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2008 Har termin 1. desember. Skjønner fremdeles ikke så mye av dette....:-) Litt småkvalm og litt murringer, ellers ingen symptomer. Men er jo kun i uke 5 så det kommer vel flere håndfaste beviser etterhvert. Lurer litt på hvordan det kommer til å gå på jobben, om jeg får bruk for litt tilrettelegging, da må jeg "bite i det sure eplet" og fortelle det. Men jeg håper det kan vere min og sambo's lille hemmelighet en stund enda selv om jeg gleder meg til å fortelle det til alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå