Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Skulle ha sex med sambo for første gang etter keisersnittet i går.. Jenta vår blir 10 uker på onsdag.. Har ikke hatt sex siden før jul, og har gledet meg til dette.. Men det ble ikke helt som forventet.. Det var veldig ømt, verre enn å være jomfru igjen jo... Og jeg klarte ikke å gjennomføre det... Noen andre som har hatt det slik? Evnt noen som har tips til hva vi kan gjøre for at det skal bli deilig igjen? Eller er det bare å bite tennene sammen og holde på til det blir av seg selv? Kjipt...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Hva med å prøve glidemiddel? Jeg var kjempenervøs første gangen vi skulle ha sex igjen. Samboer var også nervøs og redd for at jeg skulle få vondt. Med langt forspill og masse glidemiddel gikk det greit. Var litt vondt, men ble bedre etterhvert... Dere kan jo også på en måte begynne på nytt, som om dere aldri før har hatt sex. Bare kose med hverandre noen kvelder uten å ha samleie. Det gjorde vi før vi gikk til steget med samleie....
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 kan jeg spørre hvorfor det gjør vondt når man har tatt keisersnitt? Er vel ikke håp for meg å ha sex med det første da, fødte normalt og revnet masse..(3 uker)
Krøvvel Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Det gjør vondt fordi man ammer har jeg lest. Det gjør slimhinnene tørre. Kjøp glidemiddel og prøv igjen. Jeg prøvde 4 uker etter keisersnitt og det var på samme måten som hos deg. Men nå, etter ti uker er det deilig! Masse glidemiddel hjelper:-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 Men det kjennes ikke tørt ut heller.. Og vi hadde masse olje... (Syns olje er bedre enn glidemiddel) Kjentes bare trangt ut... :-/ Jaja.. Kommer seg vel med litt øvelse.. Er vel bare for lenge siden sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå