giggsi Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jenta mi er så blid og glad.Hun smiler hele tiden og er bare så skjønn.Hun ble født i uke 27 og er nå ei stor ,frisk og flott jente på 5 mnd.4,3 kg og 51 cm.Så bra kan det gå.
Labambie Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Så koselig! Bare å kose seg videre da... Fortsatt god påske! Klem
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Hehe, ja skjønner gleden din godt! Lille snuppa mi var også prematur, dog ikke født så tidlig som di da (født i uke 33 og veide 1870 gram og 42 lang). Hun kom seg også veldig fort - nå er hun 4 år og veldig langt fremme for sin alder (det har hun vært hele tiden). Kan telle til 100 og både pluss og minus. Skrive og lese små og store bokstaver. Så det har ingenting å si om en får et barn for tidlig. Kooos deg masse med lille prinsessa
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Så fint! Hun er like stor som min gutt var ved fødselen :-) Kos deg masse med din lille skatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå