Øyboeren med to små <3 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 hvordan skal denne brukes? hvor ofte skal man smøre, osv.. står jo ingenting på tuben..! :s
Sivalur Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Du bruker den når du skifter bleie, dersom småen er sår i rompa. Da smører du litt der som det er sårt Ellers trenger du ikke bruke den.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Sinksalve bruker du bare hvis det blir nødvendig. Dvs. dersom stumpen blir sår, eller gjerne mens den bare er litt rød. Ellers er ikke sinksalve den beste. Prøv Inotyol i stedet.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Trenger ikke bruke den hvis stumpen er helt fin. Jeg bruker den når barna har sår rumpe. Da smører jeg et TYKT lag med sinksalve. Gjentar det ved hvert bleieskift.
RundLurt? Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 skal aldri brukes mer en to dager i strekk sa legen til meg, da salven er med å bidrar til å opprettholde sårhet i stumpen når den blir brukt for lenge. Vil anbefale deg en salve som heter inotyol, den er genial for såre rumper og over og ingen ved siden av, altså et must med bleiebarn i hus=0)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 takk..! snuppa har ganske så sår stump så.. :s hs trodde først det var sopp, men det var det altså ikke.. så har hatt norn bortkastede dager med smøring av canesten, uten at det ble bedre, så klart, men etter en natt med sinksalve så det bedre ut..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå