Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Å lempe snø fra egen gårdsplass og over i naboens hage! Grrrr... Er hos foreldrene mine og her har TO naboer på andre siden av veien lepet snø over i hagen her! Frister å bare lempe snøen tilbake!!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 bare gjøre det da vettu hehe.. men du skal ikke stresse frøken!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Nei, det er nederst i haen til foreldrene mine, så det er jo ikke til hinder, men det er allikevel dems eiendom og naboen har ike spurt om å få lempe snø dit! Plenen der blir også ødelagt pga det er mer snø der enn ellers, tar lenger tid før det smelter og tørker... Også er det prinsippet, da...
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Plenen blir ikke ødelagt fordi om det er mer snø der enn ellers. Det er nesten bare bra for plenen at det er mye snø på den. Det tar litt lenger tid før det smelter og tørker, ja, men det handler bare om en dag eller to, så det kan ikke spille så stor rolle. Sorry, damen, men dette synes jeg er litt lite å ta på vei for.
Sånn kan det gå Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Nei, ærlig talt, det der er da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Prinsipprytteri er en kjedelig sport...
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Det gjør naboen vår også! Skikkelig irriterende faktisk. Jeg driter nå i snøen og sånt, men det er alt det andre som følger med! Småstein, grus, sand, søppel osv. Som JEG (som da er høygravid når våronna kommer) som må plukke opp dritten:( Det er det sureste og all smågrusen ødelegger faktisk plenen og bedet under. Og pappa er ikke det pøkk bedre, han kjørte freseren her i går, og skulle lage sti over til naboen. Greit nok det, man så kjører han ned over blomsterbedet og over rosene jeg planta i fjor så jeg hører det krasler i maskina:( *lei seg*
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2008 Å nei, tillab! Det var dårlig gjort! Ja, jeg regner med at det også ligger et tonn grus fra gårdsplassen dems der! Naboen krøncher jo hekken nederst også! Hekken er liten fra før av pga vinteren, men de trenger ikke ødelegge den mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå